FAQ'S
Antwoord:
We kunnen het ontkiemen van wietzaden niet bespreken.
Vragen of opmerkingen over ontkieming blijven onbeantwoord.
Antwoord:
Verwerking: We hebben uw betaling ontvangen en zijn nu bezig met het verwerken van uw bestelling. Houd rekening met 1-3 werkdagen voor verwerking. Soms kan dit met enkele werkdagen worden verlengd.
Compleet : Uw bestelling is nu verzonden. U ontvangt een e-mail met de verzendbevestiging en als u voor tracking hebt gekozen, ontvangt u ook uw trackingnummer.
Antwoord:
Orderbevestiging en verzendnota's worden automatisch verzonden.
Als je geen e-mail hebt ontvangen, controleer dan je spam/junk/promoties-tab, voor het geval ze daar zijn beland.
Markeer ons e-mailadres als veilig om ervoor te zorgen dat u alle toekomstige correspondentie met betrekking tot uw bestellingen ontvangt.
Antwoord:
Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
U kunt ons rechtstreeks e-mailen op [email protected]
Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we je bestelling annuleren en je betaalkaart terugbetalen.
Als je bestelling al is verzonden, moet je de bestelling ongeopend aan ons retourneren.
Zodra we de ongeopende geretourneerde bestelling hebben ontvangen, regelen we een terugbetaling op uw betaalkaart, minus € 8,99 administratiekosten.
Als alternatief kunnen we een winkeltegoed regelen.
Houd er rekening mee dat het tot 28 werkdagen kan duren voordat terugbetalingen op uw bankafschrift verschijnen.
Antwoord:
Als je iets aan je bestelling wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
U kunt ons rechtstreeks e-mailen op [email protected]
Zolang uw bestelling nog niet is verzonden, kunnen wij uw bestelling wijzigen.
Als je bestelling al is verzonden, moet je de bestelling ongeopend aan ons retourneren. Zodra wij de ongeopende geretourneerde bestelling hebben ontvangen, zorgen wij voor een nieuwe verzending met de gewijzigde producten.
Antwoord:
Ons betalingssysteem accepteert de meeste wereldwijde valuta's.
Waar beschikbaar worden de kosten in uw lokale valuta in rekening gebracht. We bieden een valutaconversie op de website die regelmatig wordt bijgewerkt.
Houd er rekening mee dat sommige kaartuitgevers een kleine toeslag in rekening kunnen brengen voor internationale transacties. Als u niet zeker weet of dit op u van toepassing is, neem dan voor bevestiging contact op met uw kaartuitgever of bank.
Antwoord:
Creditcard: beschikbaar voor klanten in de EU, het VK, de VS en Canada
Ons online betalingssysteem is eenvoudig en gemakkelijk. Wij accepteren online kaartbetalingen uit alle landen van Groot-Brittannië, de EU, de VS en Canada. Alle betalingen zijn discreet en tonen: OSSC Souvenirs op uw afschrift. Zorg ervoor dat uw kaart is geregistreerd voor 3d secure en voer de gegevens correct in, inclusief het kaartnummer, de vervaldatum en de 3-cijferige beveiligingscode die op de achterkant van uw kaart staat.
Betaal met contant geld - Alle klanten
Om contant te betalen, selecteert u bij het afrekenen de optie contant betalen. Geaccepteerde valuta zijn USD, EUR, GBP, CAD, AUD, NZD.
Stuur uw betaling in een discrete, bijgehouden envelop naar:
OSSC Souvenirs SL
C/ Baza 2A-2ª
04600 Huércal Overa
Spanje
Stuur ons een e-mail met het trackingnummer. We accepteren alleen papiergeld, geen munten alstublieft. Zorg ervoor dat de bankbiljetten in goede staat zijn en geen scheuren of scheuren vertonen.
Wij accepteren geen postwissels, cheques of postwissels.
Als u hulp nodig heeft bij het uitvoeren van een betaling, neem dan rechtstreeks contact met ons op: [email protected]
Bitcoin-betalingen: beschikbaar voor ALLE klanten, inclusief niet-EU
Selecteer Bitcoin of Cash bij het afrekenen en geniet van 10% korting op uw bestelling door de volgende kortingscode te gebruiken: BTCNOCH10
Full details How to Buy Bitcoins. And how to pay for your seeds using Bitcoins are here
Bitcoin- en Cash-opties zijn beschikbaar bij het afrekenen voor AL onze klanten, inclusief klanten buiten de EU.
Betalingen via geldoverboekingen
Wereldwijde geldoverboekingsservice beschikbaar voor al onze klanten, inclusief klanten buiten de EU.
We kunnen betalingen via bankoverschrijving accepteren en veel van onze klanten maken gebruik van geldoverboekingsdiensten, zoals:
Verstandig
https://wise.com/
De betaling moet als persoonlijk en niet zakelijk worden verzonden naar de volgende gegevens:
Begunstigde: OSSC Souvenirs (mogelijk moet u OSSC als naam en Souvenirs als achternaam invoeren)
Ons adres: Calle Baza 2a 2A, Huercal Overa 04600, Almeria Spanje
Banknaam: Cajamar Caja Rural
IBAN: ES41 3058 0024 7727 2041 4154 (Spaties worden alleen gebruikt voor kopieergemak. Gebruik geen spaties)
BIC/Swift: CCRIES2AXXX
Bankadres: Calle del Mar, 17, 04620 Vera, Almería, Spanje
Voltooi uw overboeking en stuur een kopie van het betalingsbewijs mee waarop het verwachte eurobedrag staat, zodat wij het kunnen ontvangen.
U kunt ook betalen via een geldoverboekingsagent bij u in de buurt, de betaling dient als persoonlijke overboeking naar onze bankrekening te worden verzonden.
U moet de volgende informatie meenemen:
Je identiteitskaart
Onze gegevens zijn als volgt:
Begunstigde: OSSC Souvenirs
Ons adres: Calle Baza 2a 2A, Huercal Overa 04600, Almeria Spanje
Banknaam: Cajamar Caja Rural
IBAN: ES41 3058 0024 7727 2041 4154
BIC/Swift: CCRIES2AXXX
Bankadres: Calle del Mar, 17, 04620 Vera, Almería, Spanje
Tel: 950390150
Voltooi uw overboeking en stuur een kopie van het betalingsbewijs mee waarop het verwachte eurobedrag staat, zodat wij het kunnen ontvangen.
[email protected]
Als u hulp nodig heeft bij het uitvoeren van een betaling, neem dan contact met ons op via [email protected]
Antwoord:
Zorg ervoor dat uw kaart is geregistreerd voor 3d secure en dat de gegevens die u hebt ingevoerd correct zijn, inclusief het kaartnummer, de vervaldatum en de 3-cijferige beveiligingscode die u op de achterkant van uw kaart vindt.
Antwoord:
Hoe veilig is het bestelproces?
We gebruiken de nieuwste beveiligingsfuncties om het afrekenproces te beveiligen.
Uw gegevens zijn beveiligd en uw betalingsgegevens worden niet opgeslagen nadat de betaling is verwerkt.
Het gedeelte Klantaccounts is ook volledig beveiligd
Uw klant- en leveringsgegevens zijn veilig bij ons en worden nooit doorgegeven aan derden.
Als je met pin betaalt, wordt er geen melding gemaakt van wietzaden. Uw afschrift wordt op uw afschrift als OSSC weergegeven.
Als je niet zeker weet of een betaling aan ons is, stuur dan een e-mail naar direct [email protected] en we kunnen dit voor je bevestigen.
Antwoord:
Wij bieden verzekerde/gegarandeerde leveringsopties naar de meeste locaties wereldwijd.
Als u zich op een locatie bevindt waar we gegarandeerde/verzekerde leveringsopties aanbieden, zullen we uw bestelling in het onwaarschijnlijke geval dat uw bestelling u niet bereikt op de manier waarop deze is bedoeld, volledig opnieuw verzenden.
Als alternatief kunnen we een terugbetaling aanbieden.
Houd er rekening mee dat we ondersteunend bewijs nodig hebben dat uw bestelling niet is aangekomen op de manier waarop deze bedoeld was. Neem dan contact met ons op via [email protected]
Houd er rekening mee dat hoewel sommige landen momenteel geen internationale trackingupdates ondersteunen. Als uw bestelling niet binnen 28 werkdagen (Europa) of 36 werkdagen (buiten Europa) aankomt, kunnen we een onderzoek openen bij het postsysteem om de exacte locatie en leveringsstatus van uw zending te bepalen.
Antwoord:
Standaard en standaard bijgehouden
We raden standaard verzending ten zeerste aan. Bestellingen van meer dan € 100 worden gratis verzonden, dit is de meest efficiënte en kosteneffectieve manier om uw bestelling te ontvangen. Alle bestellingen worden verzonden in een discrete verpakking en verpakt volgens een standaard om ervoor te zorgen dat uw bestelling u in perfecte staat bereikt.
Verzekerd (volgen)
Wij bieden verzekerde verzending.
Verzekerde Express (volgen)
Tracking Express betekent dat uw bestelling de hoogste prioriteit krijgt, wat betekent dat uw bestelling zo snel mogelijk aankomt. Deze optie is momenteel alleen beschikbaar in Spanje.
Stealth
Bovenstaande verzendmethoden zijn ook beschikbaar met stealth-verzending.
Als uw getraceerde bestelling niet binnen 28 werkdagen (Europa + VK) of 36 werkdagen (Canada) aankomt, kunnen we een onderzoek starten bij het postsysteem om de exacte locatie en leveringsstatus van uw zending te bepalen.
Antwoord:
Verzendmethoden |
Binnen de EU + VK |
Rest van de wereld |
Standaard bijgehouden
|
6.90 € Spain 5.50 €
|
Standaard niet bijgehouden 10.50€ |
Bijgehouden + stealth-item
|
12.99 € + T-Shirt |
12.50 € / 14.50 € (ontdaan van fokkersverpakking verzonden met een willekeurig item) |
|
|
|
Basis bijgehouden (Niet verzekerd)
|
|
14.99 € (alleen Canada) |
|
|
|
VERZEKERD (gevolgd + T-shirt) |
19.99 € + T-Shirt |
25.99 € + T-Shirt (alleen Canada) |
|
|
|
VERZEKERD (Tracked Express)
|
Alleen Spanje 29.99 €
|
|
Antwoord:
Wij verzenden onze producten naar ALLE landen wereldwijd.
Hoewel het voor ons volkomen legaal is om wietzaden te verkopen. Het is uw verantwoordelijkheid om uw lokale/nationale importwetten in uw land te controleren.
Antwoord:
Handige sites om uw zending te volgen.
Als uw getraceerde bestelling niet binnen 28 werkdagen (Europa + VK) of 36 werkdagen (Canada) aankomt, kunnen we een onderzoek starten bij het postsysteem om de exacte locatie en leveringsstatus van uw zending te bepalen.
Antwoord:
De gebruikelijke tijd voor levering vanaf verzending is:
Binnen Europa tussen de 4 en 10 werkdagen.
Afhankelijk van het postsysteem van uw land duren bestellingen buiten Europa tussen de 7 en 14 werkdagen, maar sommige locaties kunnen langer duren.
Houd er rekening mee dat hoewel sommige landen momenteel geen internationale trackingupdates ondersteunen. Als uw bestelling niet binnen 28 werkdagen (Europa) of 36 werkdagen (buiten Europa) aankomt, kunnen we een onderzoek openen bij het postsysteem om de exacte locatie en leveringsstatus van uw zending te bepalen.
Antwoord:
Antwoord:
Als u niet kunt inloggen, controleer dan het volgende:
Zorg ervoor dat u het juiste e-mailadres invoert, precies zoals het in uw account wordt weergegeven (inclusief hoofdletters enz.)
Zorg ervoor dat uw wachtwoord correct is. U kunt ook de functie voor het opnieuw instellen van het wachtwoord gebruiken.
Probleemoplossen
Controleer of uw browser cookies ondersteunt.
Controleer of uw browser Java ondersteunt en is ingeschakeld
Als u herhaaldelijk niet kunt inloggen, sluit dan uw browser en wis/vernieuw uw cookies en browsercache.
Voor volledige details over browsers, cookies en cache, en instructies om uw apparaat te wissen/vernieuwen, zie: Browsergids - Cookies wissen / Cache / Geschiedenis
Antwoord:
Om je te abonneren op de nieuwsbrief en exclusieve promoties, kortingscodes en nog veel meer te ontvangen, klik hier
Zodra deze link in uw e-mailaccount is geopend, klikt u op verzenden.
U bent nu geabonneerd op onze nieuwsbrief.
----------------
Om u af te melden voor de nieuwsbrief (u verliest de toegang tot exclusieve promoties, kortingscodes en nog veel meer) klik hier
Zodra deze link in uw e-mailaccount is geopend, klikt u op verzenden.
U bent nu uitgeschreven voor onze nieuwsbrief.
Antwoord:
Antwoord:
In het hoogst onwaarschijnlijke geval dat een naar u verzonden artikel beschadigd aankomt, neem dan contact met ons op via het ticketingsysteem en voeg eventueel ondersteunend fotografisch bewijs toe van hoe uw bestelling is aangekomen.
U kunt ons direct mailen op: [email protected]
Antwoord:
Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
U kunt ons direct mailen op: [email protected]
Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we je bestelling annuleren en je betaalkaart terugbetalen.
Als uw bestelling al is verwerkt en verzonden, moet u de bestelling ongeopend aan ons retourneren.
Zodra we de ongeopende geretourneerde bestelling hebben ontvangen, regelen we een terugbetaling op uw betaalkaart voor de producten die niet langer nodig zijn. U bent verantwoordelijk voor de directe kosten bij het retourneren van het product.
Houd er rekening mee dat het tot 28 werkdagen kan duren voordat terugbetalingen op uw bankafschrift verschijnen.
Antwoord: